Reklamace a vrácení zboží zákazníkem

V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní mohou zákazníci využít náš reklamační formulář dostupný na adrese www.reklamacniformular.cz. Zákazník zde dostane návod, jak postupovat v případě reklamace či vrácení zboží.

 

Standardní postup je následující:

  1. Vrácení zboží zákazníkem (do 14ti dní)
    Zákazník zasílá zboží zpět na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník musí uvést číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze. Adresa centrálního skladu:

    Gadgets House, s.r.o. - VRÁCENÍ
    Poděbradská 186/56
    Praha 9
    198 00

  2. Reklamace
    V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu přímo u dodavatele. Zákazník je instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník opět zasílá zboží na adresu centrálního skladu, po té jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.

Další informace k reklamaci:

Kontrola zásilky

Při převzetí balíčku od zaměstnance České pošty máte právo si balíček zkontrolovat, zda není mechanicky poškozen. V případě poškození máte možnost uplatnit u České pošty reklamaci.

Za všech okolností se snažíme vyjít zákazníkům vstříc. V případě, že objevíte na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, která nebyla způsobena nevhodným používáním, ale samotnou vadou zboží, máte právo na reklamaci v záruční lhůtě.

Reklamované zboží musíte zaslat včetně kopie dodacího listu a průvodního dopisu se stručným popisem vady zboží.

O průběhu reklamačního řízení budete informováni emailem.

  • provozovatel e-shopu neposkytuje osobním odběr zboží a nemá žádnou provozovnu - nákup je možný jen přes e-shop.
  • kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně písemně oznámit přepravci samotnému i prodávajícímu.
  • Provozovatel e-shopu neposkytuje osobním odběr zboží a nemá žádnou provozovnu - nákup je možný jen přes e-shop. E-shop pouze zprostředkovává prodej zboží. Provozovatel obchodu není přímý dodavatel zboží. 

Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů.

Vrácení peněz zákazníkovi (reklamace či vrácení zboží)

Nárok zákazníka na proplacení dopravného a dalších nákladů při vrácení či reklamování zboží.

a) Vrácení zboží do 14ti dní (odstoupení od kupní smlouvy)

  • v tomto případě, má zákazník nárok na vrácení jen skutečně zaplacené částky za produkt a vrácení peněz za nejlevnější dopravné stejného druhu, což je například 65 Kč při přepravě kurýrem (pokud přebíráte defalutně nastavené ceny).
  • zaplacené peníze za způsob platby - dobírka se dle zákona zákazníkovi vracet nemusí (mohl vybrat levnější způsob platby - bankovním převodem)

b) Reklamace (uznaná)

  • v tomto případě se vždy snažíme o výměnu či opravu daného zboží
  • pokud výměna ani oprava není možná jsou zákazníkovi vráceny peníze v plné výši
  • v případě uznané reklamace, kdy není možná výměna či oprava produktu má zákazník nárok na proplacení veškerých nákladů spojených s nákupem i vrácením zboží

* pokud jsou zákazníkovi vraceny peníze, je vždy vytvořen dobropis k jeho původní faktuře